سفارش طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

امروزه تقریبا برای تمامی اهداف… تأکید میکنم تقریباَ برای تمـــــامـــی اهداف، یک سایت دیزاین و راه اندازی میشود.

اینطور که فکر می کنید نیست. زیرا همین الآن هم دیجی کالا رتبه اول بعضی از محصولات را ندارد. بیشتر تمرکز آن روی یک سری از محصولاته فقط مانند کالای دیجیتالی. لذا اگر بخواهد روی تمام دسته های محصولات کار کند هزینه این کار بسیار زیاد می شود و خیلی راحت نیست.

امکاناتی که ما برای طراحی سایت فروش آنلاین در نظر گرفته‌ایم در سه پکیج مختلف ارائه می‌شود.

مثلاَ اگر مخاطب در گذشته، کالای کیف چرمی را در وبسایت سرچ کرده باشد، در ورود دوباره او به سایت، لیستی از کیف های چرمی متنوع به همراه قیمت به کاربر پیشنهاد شود.)

بدون شک پس از طراحی وبسایت، تولید محتواهای مناسب به عنوان مهمترین دغدغه هر وبمستری مطرح می باشد. تولید محتوای مناسب علاوه بر آن که میتواند مخاطبان ارگانیک را از سرچ گوگل به سایتتان بکشاند، در شکل دهی کلی صفحات اصلی و داخلی سایت نیز به شدت موثر است. در حقیقت تهیه یک محتوای زیبا، یونیک، کاربردی و خلاقانه، میتواند کاربران را غرق در جذابیت یک وبسایت کند و ذهن کاربر را به دنیایی از لذت و هیجان ببرد.

این قابلیت وب سایت بسیار پیچیده می باشد و کنترل پانل کاملی می بایست برای آن در بخش مدیریت تعبیه گردد.

سیستم جستجوی پیشرفته بر اساس دسته بندی وب سایت دیجی کالا بسیار قدرتمند می باشد و به شما این امکان را می دهد که در هر دسته بندی از وب سایت که قرار دارید بتوانید فیلدهای مختص آن دسته بندی را جستجو نمایید. به عنوان مثال در صورتی که در دسته بندی موبایل قرار دارید می توانید تعداد سیم کارت و سایر فیلدهای مربوط به موبایل مورد نظر خود را در بین موبایل های موجود جستجو نمایید و در صورتی که در بخش لپ تاپ هستید می توانید پردازنده و سایر فیلدهای اختصاصی مربوط ادامه مطلب به این دسته بندی را جستجو نمایید.

اعلانات و پیام ها علاوه بر ایمیل از طریق اس ام اس نیز اطلاعات رسانی خواهند گردید.

این گزینه نیز یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ایجاد وب سایت است.

برنامه های زیادی در بازار موجود می باشد ولی در ابتدا از برنامه های رایگان و قابل دسترس استفاده می کنیم.

اما برای طراحی وب سایت عمدتاَ از چه زبانهای برنامه نویسی و اسکریپت نویسی استفاده میشود؟!

این سایت دیدگاه ها افزودن دیدگاه دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. ثبت دیدگاه جهت ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد سایت شوید ورود / ثبت نام

در حقیقت طراحان فرانت اند، وظیفه دیزاین و ایجاد تمامی بخشها و گزینه های تعاملی و ظاهری سایت را بر عهده دارند که در معرض دید تمامی کاربران قرار دارد. فراند انت هر سایت معمولاَ شامل دو قسمت:

طراحی حرفه‌ای بخش جستجوی سایت از صفحه‌ی نتایج جستجوی آن مشخص می‌شود. تیم طراحی سایت ما، صفحه‌ی نتایج جستجو را به گونه‌ای طراحی می‌کند که وقتی یک مشتری جستجو را در سایت انجام می‌دهد، تمام محصولات در سلولی جداگانه به همراه نام، قیمت و رتبه‌بندی آن در صفحه‌ی اینجا نتایج ظاهر بیشتر بخوانید شوند.

Report this wiki page